بهار نت
بهار نت
امیدوارم ساعات و لحظات خوشی با هم داشته باشیم

در دقیقه 56 بازی داور ترکیه ای در تصمیمی جنجالی و بسیار مشکوک نانی هافبک منچستریونایتد را به دلیل خطای خشن با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کرد تا یونایتد بقیه بازی را 10 نفره ادامه دهد.

در دقیقه 66 بازی لوکا مودریچ که از روی نیمکت به میدان آمده بود با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه موفق شد دروازه یونایتد را باز کند و نتیجه را به تساوی بکشاند. تنها 3 دقیقه بعد رونالدو ستاره سابق یونایتد روی ارسال "گونزالو هیگواین" توپ را برای دومین بار به تور دروازه شیاطین سرخ چسباند تا رئال 2 بر یک پیش بیفتد.

در ادامه فرگوسن، وین رونی و اشلی یانگ را به میدان آورد اما فشار یونایتد در اواخر بازی نتیجه ای نداشت و این تیم با نتیجه 2 بر یک مغلوب رئال مادرید شد تا از دور رقابتهای لیگ قهرمانان حذف شود.

در دیگر بازی سه شنبه شب دورتموند که در دیدار رفت در اوکراین مقابل شاختار به تساوی 2-2 دست یافته بود موفق شد در خانه و در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سیگنال آیدوناپارک با نتیجه 3 بر صفر میهمان خود را شکست دهد و در مجموع دو بازی با نتیجه 5 بر 2 پیروز شده و به جمع 8 تیم پایانی رقابتها راه پیدا کند. در این بازی فلیپه سانتانا (31)، ماریو گوتزه (37) و یاکوب بلاژیکوفسکی (59) گل های دورتموند را به ثمر رساندند.


نظرات شما عزیزان:

رضا غلامی
ساعت19:37---17 اسفند 1391
دستت درد نکنه ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, توسط توحید بهاری